4,7/5 baseret på 1.136 Trustpilot anmeldelser

4 stjerner
4,1/5 baseret på 21.865 Trustpilot anmeldelser
  • Ingen binding

• Bedst til prisen

• Virker i hele EU

Apple Music kan nu findes i Google Home

Hvis du tager et kig på Google Home, så vil du nu have mulighed for at se Apple Music. Dog kan tjenesten ikke tilknyttes, men er det et tegn på, at musiktjenesten er på vej? Det ser vi nærmere på i denne artikel, hvorfor det bare er med at læse med videre, hvis du er interesseret i at vide mere.

Er Apple Music på vej til Google Home?

Google Home er et smart redskab fra Google, hvor du har mulighed for at styre alt lige fra lys og lyd samt musik i hjemmet. Men kan det være rigtigt, at Apple Music kommer til Google Home? Dette er endnu ikke bekræftet fra hverken Apple eller Google, men det ser ud til, at det meget vel kan være en mulighed. Lige nu har man nemlig mulighed for at finde musiktjenesten Apple Music i konfigurationen til Google Home, hvis du åbner den fra en iPhone eller enhver anden form for Apple-enhed. Dette fandt flere eksperter ud af fra USA, men nu kan vi rent faktisk også se det herhjemme i Danmark. Musiktjenesten kan stadig ikke tilknyttes, så der er ikke noget, der er sikkert endnu. Men for alle os, der er vilde med Apple Music og Google Home, så lyder det nu ret fantastisk.

Hvilke musiktjenester kan jeg ellers finde på Google Home?

Når det kommer til Google Home, så kan du allerede finde flere forskellige musiktjenester. Du kan nemlig allerede nu finde alt lige fra YouTube Music til Spotify samt Google Play Music. Der er derfor allerede en masse muligheder, hvis du ønsker at høre musik med Google Home. Men hvis det er Apple Music, som du er mest interesseret i, så bliver du skam nødt til at vente lidt endnu samt have lidt tålmodighed. Det kan jo sagtens være, at det ikke bliver en realitet, men alle tegn tyder på, at det skam er noget, der kommer til at ske her i den nærmeste fremtid.

Hvad er Apple Music?

Apple Music er en musiktjeneste, hvor du har mulighed for at finde mere end 50 millioner forskellige sange. Du har også mulighed for at downloade sange og herved streame den offline, hvis du har lyst til det. På den måde kan du lytte til forskellige sange og albums uden reklamer. Du kan tilmed finde flere forskellige playlister, der passer til lige præcis det humør, du er i eller til lige præcis det, som du laver. Hvad enten du er ude og gå en tur i parken eller er oppe og træne, så kan du finde en optimal playliste til dine behov. Du kan også få et hurtigt overblik over populære sange samt globale hitlister.

Mobilabonnementer der indeholder musiktjenester

Her på telmodi.dk kan du nemt og hurtigt finde lige det mobilabonnement der passer til dit behov og selvfølgelig også mobilabonnementer med musiktjenester indeholdt.

Populære udbydere